poniedziałek, 12 stycznia 2015

#1 Witajcie :)

Cześć ! ;3

Chciałabym wam opowiedzieć coś o sobie. Nazywam się Wiktoria ale znajomi mówią na mnie Wix.
Chodzę do 2 klasy Gimnazjum. Mieszkam w Starej Wodzie kilkanaście kilometrów od Zielonej Góry.
W wolnych chwilach czytam książki i 24 h na dobę  słucham muzyki.
Chcę aby każdy post był taki prosty ode mnie. Wydaje mi się że jestem szczerą sobą, lubię jasne sytuacje.
Do blogowania już dawno namawiała mnie Edyta moja przyjaciółka, lecz ja stwierdziłam że blogowanie które nie jest prosto ode mnie jest bez sensu. 
Można powiedzieć że wczoraj dostałam olśnienia- założę bloga to jest coś co chce robić w tym roku! 
Rozpoczął 2015 niedługo  ferie więc namówiłam  rodziców na remont i postanowiłam że zaczynam wszystko od nowa  2014 nie był dla mnie zbyt pomyślny z przyczyn osobistych. Od początku 2015 staram się żyć pozytywnie wszystko co złe zostawiać w tyle i zawsze być sobą
-Wix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz